Obecny rynek jest bardzo wymagający. Każdego dnia skłania nas do poszukiwania nowych, lepszych rozwiązań, które będą ułatwiały pracę naszym klientom i przynosiły im coraz większe korzyści. Z tego względu IBCS Group, lider w Europie Centralnej w zakresie projektowania i wdrażania zaawansowanych i innowacyjnych aplikacji mobilnych dla biznesu, zdecydowało się na partnerstwo ze SPICA Group, wiodącym dostawcą w rejonie adriatyckim w zakresie rozwiązań transformacji cyfrowej w obrębie zarządzania zasobami ludzkimi oraz zarządzania łańcuchem dostaw.
Główną ideą, jaka przyświeca zawiązaniu tego strategicznego partnerstwa, jest chęć stworzenia globalnej, dopracowanej oferty dla klientów działających na obszarze Europy. Ścisła, strategiczna współpraca niesie za sobą możliwość oferowania kompleksowych rozwiązań w obszarze zarządzania łańcuchem dostaw, których nie sposób byłoby wdrożyć, działając autonomicznie. Kooperacja dwóch liderów w zakresie rozwiązań mobilnych dla biznesu i zautomatyzowanej identyfikacji pozwala zaoferować klientom znacznie większe możliwości, a ujednolicony know-how umożliwia znacznie lepsze zrozumienie wdrażanych rozwiązań.
Strategicznym celem zawiązanego partnerstwa jest przede wszystkim chęć zapewnienia wszystkim klientom z 10 krajów Europy Centralnej, Wschodniej i Południowowschodniej najwyższej jakości usług i rozwiązań dla ich biznesów. Dzięki kooperacji dwóch tak szybko rozwijających się i działających na dużą skalę firm możliwe jest stworzenie jedynej w swoim rodzaju bazy 250 ekspertów posiadających ponad 25-letnie doświadczenie, które bezpośrednio rzutuje na możliwości i produkty związane z wydajnym zarządzaniem łańcuchem dostaw oferowane klientom. Oprócz większego zaawansowania technologicznego procesów logistycznych sojusz IBCS-SPICA pozwala również na utrzymanie najwyższej jakości obsługi klientów i utrzymanie oraz serwisowanie wdrożonych rozwiązań w całym regionie objętym współpracą, i to w lokalnych językach.